Direktlänk till inlägg 9 september 2007

Söndagspyssel

Av Lantliv - 9 september 2007 10:13

I morse tog Cornflakes paketet slut. DÅ skulle sonen pyssla - tydligen blev han inspirerad av det tomma paketet. Nu är han bara fem år och ett riktigt chefsämne (delegerar mest och rätt lat). Men med systers hjälp och två skokartonger blev det två små hus med skorstenar som ryker.



Gissa vem som gjort vilket hus?


Dottern vill även ha med en närbild på hennes hus.



Det är en öppen spis med eld, och vedkorg bredvis. Och så ett bord med stol - allt gjort med cornflakes paket och lim. Tjusigt va?


 
 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

9 september 2007 21:24

Skönt när man kan se chefsämnena i tidig ålder *skrattar*. Men tusan så kreativa dina barn är!!!

Du, det är väl inte heller så dumt att få se den pysselbyrån som man inte ens visste fanns *gapskratt*.

Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
fialotta

fialotta

10 september 2007 22:08

Haha, ja allt handlar ju om att kunna delegera.
Vilka påhittiga barn du har!

http://www.fialotta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

14 september 2007 23:13

Jättefint de gjort! Det känns alltid kul när barnen är kreativa! Det känns som om man "lyckats" liksom!
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lantliv - 31 mars 2008 14:28

Jag hittade en uppmaning hos Clara som jag skulle vilja dela med mig av! Ta 20 minuter till denna - SNÄLLA   The story of stuff           ...

Av Lantliv - 22 mars 2008 14:54

Mina påskägg  

Av Lantliv - 23 oktober 2007 13:23

I söndags var jag och sonen kreativa. Mästerverket ser ni på min andra blogg. Lycka och Liv....

Av Lantliv - 7 oktober 2007 18:45

I måndags så anlände vårt nytillskott på djurfronten. Det är ju några stycken nu! Jag är egentligen ingen hundvän. Har varit uppvuxen med hundar i alla former och alltid varit runt hundar - så bagarens barn... Men det är ju inte så att jag avskyr dem...

Av Lantliv - 1 oktober 2007 10:50

I går var jag på meditationskurs - och led. Det gjorde ont överallt och jag upplevde aggression. Låter inte så kul va? Men idag känns det att något har hänt att ett lager har släppt. Hur - vad, det vet jag inte. Han som hade kursen har en liten dikt ...

Skapa flashcards