Direktlänk till inlägg 14 september 2007

Nytt nummer ute nu

Av Lantliv - 14 september 2007 13:06

Hej hopp - tillbaka från kursen: "Coachande processledarskap", mycket bra insikter som jag tänker dela med mig av. Men först lite tidningstips. Jag har tidigare tjatat om Camino. Mycket bra för oss som gillar hållbar utveckling och vill få massor av tips om vad man kan göra för att hjärtat ska kännas lättare när det gäller miljö och ansvar för vår jord.



Massor av bra webbtips är alltid med. Kolla på webbsidan www.caminomagasin.se så hittar du återförsäljare.




I går på väg hem från huvudstaden köpte jag första nummret av Svensk Yoga. Också fantastisk om än med lite nybörjar-tryckfel. Fantastiska artiklar och inspiration. Inte bara för oss yogafrälsta utan även för personlig utvecklingsintresserade. www.svenskyoga.se har också nyhetsbrev och prenumerationerbjudande.

 
 
Ingen bild

Dubbelörnen

14 september 2007 14:19

Tycker du ska knyta ihop dig i en avancerad yoga position o dra en herrans massa ave maria *gapskrattar*.

Hur gick det med barnen nu när du var borta *nyfiken*.??

Kram

 
Ingen bild

Lantliv

14 september 2007 15:51

Ja - puh nu är det gjort - bikten alltså...

Det gick super med barnen, skönt skönt.

 
fialotta

fialotta

14 september 2007 21:05

Jag vet att du bloggat om den där CAMINO förr. Jag har inte sett den tidningen någonstans. Den kanske inte finns i lilla piteå :)

Trevlig helg på dig!

http://www.fialotta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lantliv

14 september 2007 22:52

Kollade just upp återförsäljare på hemsidan. Tydligen är Umeå längst norrut, på presspoint i Viktoriagallerian. Är man sugen kan man beställa 4 nr för 140 kr på hemsidan såg jag. Vi fick ett prov ex för att vi har ett miljömärkt turismföretag, sen blev jag fast. Hoppas den flyttar norrut snart!

 
Ronja

Ronja

27 september 2007 21:41

Hittade hit från Dubbelörnen. :)
Trevlig blogg. Jag kommer gärna hit igen!
Ägnar du dig åt yoga eller är du intresserad så där i största allmänhet? Jag har ju inte hunnit läsa igenom din blogg än... ;)
Må så gott!

http://hundramiljoner.tradgardsblogg.se

 
Ingen bild

Lantliv

27 september 2007 21:53

Kul att du hittat hit Ronja!Välkommen tillbaka. Jag tränar Kundaliniyoga sen några år tillbaka och det har hjälpt mig enormt mycket att få balans i tillvaron och utveckla mitt "inre". Är du också yogautövare?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lantliv - 31 mars 2008 14:28

Jag hittade en uppmaning hos Clara som jag skulle vilja dela med mig av! Ta 20 minuter till denna - SNÄLLA   The story of stuff           ...

Av Lantliv - 22 mars 2008 14:54

Mina påskägg  

Av Lantliv - 23 oktober 2007 13:23

I söndags var jag och sonen kreativa. Mästerverket ser ni på min andra blogg. Lycka och Liv....

Av Lantliv - 7 oktober 2007 18:45

I måndags så anlände vårt nytillskott på djurfronten. Det är ju några stycken nu! Jag är egentligen ingen hundvän. Har varit uppvuxen med hundar i alla former och alltid varit runt hundar - så bagarens barn... Men det är ju inte så att jag avskyr dem...

Av Lantliv - 1 oktober 2007 10:50

I går var jag på meditationskurs - och led. Det gjorde ont överallt och jag upplevde aggression. Låter inte så kul va? Men idag känns det att något har hänt att ett lager har släppt. Hur - vad, det vet jag inte. Han som hade kursen har en liten dikt ...

Ovido - Quiz & Flashcards