Direktlänk till inlägg 3 maj 2007

Dagen idag

Av Lantliv - 3 maj 2007 20:01

Vad kom då denna dag med? Den blev till och med bättre än gårdagen, om man nu jämför. För dagen igår började faktiskt med ett jättegräl mellan mig och sambon pga av stress, men det innebar insikter för mig och att han fick tummen ur, så det blev bra till slut.


Idag var det babysim igen. Näst sista gången. Var där med sambo och sonen, allt var dömysigt och jag fick t.o.m frågan om man blir så där lugn när man fått tre barn!? Vem? Jag? Öh...


Åsså har jag fått börja rensa mina perennarabatter, mitt bästa vårpyssel! Jo'rå denna dagen också en toppendag. Jag säger inget mer och tackar livet.


 

Tål att upprepas! 


 
 
Esters mamma

Esters mamma

3 maj 2007 23:45

Jag önskar att jag hade gått på babysim med Ester, en tanke som har kommit efter resan med alla bad. Hon tyckte det var så mysigt :-)

Det är så roligt när det blir fint i rabatterna, jag är inte riktigt färdig än men skyller nu på tulpanerna som har börjat blomma. Måste låta dom växa färdigt först.

Jag tycker att det är så skönt att läsa din blogg nu när du har det så bra. Sitter bara här i min värld och ler åt din och njuter. Hoppas att morgondagen blir lika bra.
Kram

http://estersmamma.blogg.se

 
Clara

Clara

4 maj 2007 16:04

Det låter som du har det rätt så skönt....bra!
Kram

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
IT-mamman

IT-mamman

4 maj 2007 17:01

Ho, ho, lugn och harmonisk med tre barn? Hi, hi, det var roligt! Här har vi tre barn som har en mamma som varken är lugn eller harmonisk särskilt ofta.

http://itmamman.wordpress.com

 
Dubbleörnen

Dubbleörnen

4 maj 2007 23:06

Spara dessa dagar i minnet... de dagar då trappan känns väldigt lång att klättra på.

Tiden är så kort, dessa småbarnsår... fråga mig som har en snart 17åring här. Fattar inte vad jag gnällde o klagade på, det var ju bara en en flugskit i tidsperspektivet. Plötsligt så står de där gängliga tonåringar o snart myndiga o du undrar ... hur fasen kunde det gå så här fort??!!

Kramar vännen

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

5 maj 2007 11:45

Gör man som du, njuter en dag i taget så kan man ju lämna de jobbiga pestdagarna bakom sig varje kväll man somnar ifrån den. Smart taktik, helt enkelt. Men inte alltid så lätt.
Det finns faktsikt dagar då fyra barn är lätt som en plätt. (Fast de är ju de där guldkornen i en STOR sandhög...)
(PS Vinnaren i spisutrymmestävlingen är avgjord!)

 
Ingen bild

Dubbelörnen

7 maj 2007 11:07

Hur har helgen varit? Suttit i växhuset o tryckt eller...? Vi hoppas att äntligen få komma igång till helgen. Willabs leverans är äntligen på väg...

Kramar

 
Kaffeflickan

Kaffeflickan

7 maj 2007 16:21

Var har du tagit vägen?

http://timelessrooms.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lantliv - 31 mars 2008 14:28

Jag hittade en uppmaning hos Clara som jag skulle vilja dela med mig av! Ta 20 minuter till denna - SNÄLLA   The story of stuff           ...

Av Lantliv - 22 mars 2008 14:54

Mina påskägg  

Av Lantliv - 23 oktober 2007 13:23

I söndags var jag och sonen kreativa. Mästerverket ser ni på min andra blogg. Lycka och Liv....

Av Lantliv - 7 oktober 2007 18:45

I måndags så anlände vårt nytillskott på djurfronten. Det är ju några stycken nu! Jag är egentligen ingen hundvän. Har varit uppvuxen med hundar i alla former och alltid varit runt hundar - så bagarens barn... Men det är ju inte så att jag avskyr dem...

Av Lantliv - 1 oktober 2007 10:50

I går var jag på meditationskurs - och led. Det gjorde ont överallt och jag upplevde aggression. Låter inte så kul va? Men idag känns det att något har hänt att ett lager har släppt. Hur - vad, det vet jag inte. Han som hade kursen har en liten dikt ...

Ovido - Quiz & Flashcards