Alla inlägg den 6 mars 2007

Av Lantliv - 6 mars 2007 22:03

I´m not the doer brukar Nukunu säga (se längre ned) och jag förstår vad han menar. Dagen gick utan att jag styrde. Han säger också att det är en enorm frihet. Kan jag också förstå. Självklart har jag gjort saker, men de bara blev, jag har pratat, fikat, varit ute, städat undan lite, ätit; som vilken dag som helst. Men jag styrde inte.Barnen var ljuvliga. Har haft vänner och lekt, lekt, lekt. Sen efter vännerna åkt har de lekt med varandra. Bebis har sovit bra idag. Har bloggat lite, fått viktiga saker gjorda, om än inte så mycket som står på att-göra-listan. Känslan är just nu att det löser sig - idag i allafall. Får se hur det går imorgon.

Av Lantliv - 6 mars 2007 10:18

Idag ska jag bara låta gå som den vill, inte styra, bara vara. Ikväll ska jag känna efter hur det gick.Till alla - ha en underbar dag - where ever you areSTOR KRAMCitat från Baravaras hemsida - Dörröppnare 1 (Har du möjlighet och vill, fundera inte 2 gånger på att gå kursen!)

Ovido - Quiz & Flashcards