Direktlänk till inlägg 3 mars 2007

Dagens bra-saker

Av Lantliv - 3 mars 2007 19:28

Idag känns det lite deppigt. Allt är smutsigt inne och luktar illa. Barnen är galet bråkiga med varandra. Bebis verkar lite sjuk och andades så konstigt vid fem tiden i morse. Kom inte upp på riktigt förrän efter tio i ett strålande väder som gjort för utflykt, skidor och korvgrillning...- Men vi kom ut i allafall, efter konstaterande att bebis inte hade feber, om än bara på gården. - Har bråkat alldeles för mycket på barnen, MEN jag åkte faktiskt Tefat en gång och tittade medan de åkte i backen hur länge som helst. -Lagade en bra lucnh fast jag nyss ätit frukost till barnen och mig. Ingen youghurt!-Köpte korv och bröd + fikabröd så att jag inte behöver åka på affären nästa gång för att komma iväg på utflykt- Lånade trädgårdsböcker och tidningar av mamma för inspiration-Lärde min dotter att bära bäbis ordentligt - hon blev superstolt och jag fick hjälp

 
 
stina

stina

4 mars 2007 00:00

Då blev det lite bra till slut . Hoppas att du får en bra söndag. Kram Stina

http://hemmapalandet.blogspot.com

 
Erika

Erika

4 mars 2007 15:52

Titta där, du är ju också en supermorsa!

http://baravanligtkaffetack.blogspot.com

 
killfröken

killfröken

5 mars 2007 20:50

Det är berättelser som denna som får mig att innerligt beundra föräldrar som orkar offra sin fritid på det sättet. Samtidigt kan jag inte låta bli att känna mig hur avundsjuk som helst. Jag vill ju också vara med och leka!!!!!
Det är orättvist, men onekligen ganska skönt med helt helger som bara är mina...

http://killfroken.blogg.se

 
Ingen bild

Lantliv

5 mars 2007 21:10

Tack Stina, Erika och Killfröken! Killfröken: Ja jag har ett bra liv, egentligen, men visst kan jag tänka mig att byta någon helg : )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lantliv - 31 mars 2008 14:28

Jag hittade en uppmaning hos Clara som jag skulle vilja dela med mig av! Ta 20 minuter till denna - SNÄLLA   The story of stuff           ...

Av Lantliv - 22 mars 2008 14:54

Mina påskägg  

Av Lantliv - 23 oktober 2007 13:23

I söndags var jag och sonen kreativa. Mästerverket ser ni på min andra blogg. Lycka och Liv....

Av Lantliv - 7 oktober 2007 18:45

I måndags så anlände vårt nytillskott på djurfronten. Det är ju några stycken nu! Jag är egentligen ingen hundvän. Har varit uppvuxen med hundar i alla former och alltid varit runt hundar - så bagarens barn... Men det är ju inte så att jag avskyr dem...

Av Lantliv - 1 oktober 2007 10:50

I går var jag på meditationskurs - och led. Det gjorde ont överallt och jag upplevde aggression. Låter inte så kul va? Men idag känns det att något har hänt att ett lager har släppt. Hur - vad, det vet jag inte. Han som hade kursen har en liten dikt ...

Ovido - Quiz & Flashcards