Direktlänk till inlägg 23 mars 2007

Våra kära hästar

Av Lantliv - 23 mars 2007 15:46

Ooops nu är jag inte så kaxig längre. Jag har ju tidigare skrivit om att vi ska sälja 2 av våra 11 islandshästar. Men så ringde ett företag söder ifrån och vill minst ha fem! Och betalar bra, de är duktiga och hästarna kommer att få det bra. Vi har tänkt att dra ner lite på hästverksamheten men kanske inte så mycket. Men det är ett himla bra erbjudande.Nu kommer de på tisdag och tar med fem stycken om de gillar dem - HJÄLP! Så här ser avslappnade hästar ut...

 
 
Liten

Liten

23 mars 2007 19:09

Åh, va jag hade bölat..är så känslig. Fick lov att svälja lite när jag läste det här bara :) Men klart du ska sälja iväg lite eftersom ni ska dra ner lite på hästarna. Dom kommer säkert att få det jättebra och skönt på nya stället oxå :)

http://liten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lantliv

23 mars 2007 19:25

Tack för peppingen Liten. Jag är inte så blödig och vi har valt ut de vi kan tänkas sälja, vi har ju sex st kvar. Men ändå känns det ju...

 
Ingen bild

Dubbelörnen

24 mars 2007 21:23

Låter som ni hade fullt på isen, med byn + några till ;) Men samtidig är väl den här tiden där uppe rätt så härlig också. Hoppas solen skiner på er också...
Kramar

 
AnnaKarin

AnnaKarin

26 mars 2007 22:08

Vad underbara de ser ut! Jag hoppas att det inte ska bli allt för svårt att skiljas från dem!

http://lantligt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lantliv - 31 mars 2008 14:28

Jag hittade en uppmaning hos Clara som jag skulle vilja dela med mig av! Ta 20 minuter till denna - SNÄLLA   The story of stuff           ...

Av Lantliv - 22 mars 2008 14:54

Mina påskägg  

Av Lantliv - 23 oktober 2007 13:23

I söndags var jag och sonen kreativa. Mästerverket ser ni på min andra blogg. Lycka och Liv....

Av Lantliv - 7 oktober 2007 18:45

I måndags så anlände vårt nytillskott på djurfronten. Det är ju några stycken nu! Jag är egentligen ingen hundvän. Har varit uppvuxen med hundar i alla former och alltid varit runt hundar - så bagarens barn... Men det är ju inte så att jag avskyr dem...

Av Lantliv - 1 oktober 2007 10:50

I går var jag på meditationskurs - och led. Det gjorde ont överallt och jag upplevde aggression. Låter inte så kul va? Men idag känns det att något har hänt att ett lager har släppt. Hur - vad, det vet jag inte. Han som hade kursen har en liten dikt ...

Ovido - Quiz & Flashcards