Direktlänk till inlägg 29 mars 2007

Hästarna?

Av Lantliv - 29 mars 2007 14:03

Hur gick det med hästarna, kanske någon tänker? Jo igår tog köparna med sig de fem som det var sagt. Det känns ännu inte så konstigt, har intalat mig själv att köpet inte är riktigt klart förrän om en vecka. Det kan ju bli helt galet när de kommer på nya stället, kanske inte funkar alls. Men det är väldigt lugnt i hagen med "bara" sex st kvar + shettisen, men han ingår aldrig i antalet. Vi har alltid x antal hästar + Alfred, som han heter - lustigt fenomen, han är liksom inte en häst, han är helt enkelt Alfred, snacka om intigriet.

 
 
stina

stina

29 mars 2007 15:25

Men vilken gosig häst. Kram Stina

http://hemmapalandet.blogspot.com

 
Ingen bild

Dubbleörnen

29 mars 2007 18:13

Lovar vinka när jag passerar dem... De kommer att må så bra, omgivningarna är underbara... o de kommer direkt till våren.

Kramar vännen

 
Ingen bild

Lantliv

29 mars 2007 18:22

Gulliga Stina - kram till dig med! Dubbelörnen - det känns tryggt, tänkte inte på det där med våren! Superhärligt för dem att komma ut och beta lite nygräs, det bästa de vet!

 
Carola

Carola

29 mars 2007 19:31

Jo jag är jätteglad för tvbänken *väntar med iver*. Vilka fina hästar ni har! Är själv uppvuxen på en lantgård med kor men tyvärr inga hästar. Det va alltid min dröm, att få ha en egen häst. Hästar är så mysiga på nåt sätt...

http://livetpatallbacken.blogspot.com

 
Mossfolk

Mossfolk

29 mars 2007 22:03

Vilken kul bild, undrar lite vad fotografen hade för position när den togs :)
Ska ni sälja alla hästar?

http://mossfolk.blogspot.com

 
Ingen bild

Lantliv

29 mars 2007 22:10

Carola: Ja de är underbara, tyvärr tar jag mig aldeles för lite tid till att njuta av dem.
Mossfolk: Det är en proffsfotograf som heter Lars Tulin som tagit bilden, han måste ju nästan ha legat ner? Var tyvärr inte med. Vi ska inte sälja fler. Vi skulle egentligen sälja två bara men alla fick gå till samma ställe med jätteduktiga islandshsätmänniskor, de ville absolut ha dem och vi drar ner lite pga antalet pga bebis och fler kossor. Men vi kommer nog köpa någon till för att "överleva" sommaren.

 
stina

stina

30 mars 2007 09:02

Haha. Pluttan! Klart att du ska komma på fika. Puss Stina

http://hemmapalandet.blogspot.com

 
Clara

Clara

30 mars 2007 10:44

Jag ville bara önska dig en trevlig helg!
Jag hoppas att det blir bra för hästarna på det nya stället...
Kram

http://claraslinneskap.bloggagratis.se

 
Fialotta

Fialotta

30 mars 2007 17:27

Kikar in och önskar dig en trevlig helg!

http://www.fialotta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lantliv - 31 mars 2008 14:28

Jag hittade en uppmaning hos Clara som jag skulle vilja dela med mig av! Ta 20 minuter till denna - SNÄLLA   The story of stuff           ...

Av Lantliv - 22 mars 2008 14:54

Mina påskägg  

Av Lantliv - 23 oktober 2007 13:23

I söndags var jag och sonen kreativa. Mästerverket ser ni på min andra blogg. Lycka och Liv....

Av Lantliv - 7 oktober 2007 18:45

I måndags så anlände vårt nytillskott på djurfronten. Det är ju några stycken nu! Jag är egentligen ingen hundvän. Har varit uppvuxen med hundar i alla former och alltid varit runt hundar - så bagarens barn... Men det är ju inte så att jag avskyr dem...

Av Lantliv - 1 oktober 2007 10:50

I går var jag på meditationskurs - och led. Det gjorde ont överallt och jag upplevde aggression. Låter inte så kul va? Men idag känns det att något har hänt att ett lager har släppt. Hur - vad, det vet jag inte. Han som hade kursen har en liten dikt ...

Ovido - Quiz & Flashcards