Direktlänk till inlägg 23 mars 2007

Go Public 2

Av Lantliv - 23 mars 2007 13:13

Ok, det kanske inte var så farligt, lorten syns ju inte. Så här ser det ut en rätt städad dag hos oss. Om man bara fotar köksbordet där vi sällan sitter (har två matställen) så är det bara lite extra papper. För det har vi överallt! Vinklar man kameran lite mer mot baksidan på köksön så ser man pappersinsamling, katthårig matta som ska till kemtvätt, gammalt blädderblocks-block som jag har på mina kurser (senaste i november), lamineringsmaskin som aldrig används + mer papper. Kemtvätt!?? Kanske någon säger? Ärligt, vet jag inte om vi har någon i de närmaste städerna, nån borde ju finnas. Men jag har aldrig lämnat in nåt, men jag TÄNKER kolla upp om jag kanske borde lämna in den på kemtvätt, om det går. Så den lär nog ligga där ett tag till.Till mitt försvar så är det INTE jag som har tapetserat och satt dit den hemska bården. Lite väl blått, önskar att det vore vitt, det ska bli vitt! Men när?Idag har vi INTE städat - men det har jag inte knäppt kort på....

 
 
IT-mamman

IT-mamman

23 mars 2007 15:49

Thank you sister! Och du har rätt - så farligt ser det inte ut: Men tack för ditt stöd i detta inte perfekta liv!

http://itmamman.wordpress.com

 
Ingen bild

astrid

23 mars 2007 16:00

Men älskade gumman vet du inte att det aldrig kan bli förmycket blått runt om oss?? Så länge det inte är kobbollt-blått (vet inte hur det stavas) minns du va fina vi va med den färgen på våra ögonfransar typ 100 år sen eller nåt. Kom hem till mig så kan vi jaga våra gigantiska dammråttor, faktiskt riktigt obehagligt att gå uppför våran trapp och se dom ligga där det är. Har inte tid att städa sitter och kämpar med pluggandet, tråkigt när det är fredag och jag vill ha det lite mysigt. Men du, jag mår bra nu och kidsen oxå så vem bryr sig. Love you!!!

 
Ingen bild

Lantliv

23 mars 2007 16:08

Roligt att du hittat hit. Nej det syns inte riktigt på bild HUR rörigt och skitigt det känns. Hmm. Kankse vågar ta hit tidningne LANTLIV ändå - dom har ju ringt sååå många gånger - not.
Astrid, toppen att ni mår bra. Åh, tror inte du ska prata om stökigt... Jag känner dig! Glömde du det. Och jag vet ju hur du kämpar med pluggandet - med 3 knattar. Jag är sååå impad. Kramis

 
Liten

Liten

23 mars 2007 19:16

Men va mysigt du har det..trots den läskiga bården :) Ett sånt där stort bord skulle jag oxå vilja ha och en stor familj som skulle trängas där.

http://liten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lantliv

23 mars 2007 19:26

Bra Liten att du tar mig tillbaka på jorden och påminner om vad som är viktigt - tack! Kram

 
Ingen bild

Persilja

24 mars 2007 09:48

Nu måste jag gå hem och lägga in vårt blivande kök! Endast för dig Lantlivsvännen, så ska du se att du blir riktigt nöjd med din bård! Fniss!

 
Clara

Clara

24 mars 2007 14:38

Mysigt, hemtrevligt...vad mer kan man önska....högst normalt att man har det lite småstökigt och småskitigt!
Bättre lite skit i hörnen
än ett RENT helvete....sägs det ju :)
Ha en skön helg och kram på dig!

http://claraslinneskap.bloggagratis

 
Ingen bild

Lantliv

24 mars 2007 21:05

Ok persilja ditt "nya" kök är brokigare än mitt. Clara tack, hoppas din helg blir underbar och alla andra kära bloggvänners också!

 
Hannele

Hannele

25 mars 2007 13:15

Vad ska man göra med alla papper... kommer nytt varje dag?!

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Johanna

Johanna

29 mars 2007 19:19

Va fint ni har det!

http://inredning.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lantliv - 31 mars 2008 14:28

Jag hittade en uppmaning hos Clara som jag skulle vilja dela med mig av! Ta 20 minuter till denna - SNÄLLA   The story of stuff           ...

Av Lantliv - 22 mars 2008 14:54

Mina påskägg  

Av Lantliv - 23 oktober 2007 13:23

I söndags var jag och sonen kreativa. Mästerverket ser ni på min andra blogg. Lycka och Liv....

Av Lantliv - 7 oktober 2007 18:45

I måndags så anlände vårt nytillskott på djurfronten. Det är ju några stycken nu! Jag är egentligen ingen hundvän. Har varit uppvuxen med hundar i alla former och alltid varit runt hundar - så bagarens barn... Men det är ju inte så att jag avskyr dem...

Av Lantliv - 1 oktober 2007 10:50

I går var jag på meditationskurs - och led. Det gjorde ont överallt och jag upplevde aggression. Låter inte så kul va? Men idag känns det att något har hänt att ett lager har släppt. Hur - vad, det vet jag inte. Han som hade kursen har en liten dikt ...

Ovido - Quiz & Flashcards